Reactie plaatsen

robin Uipkes
6 jaar geleden

hallo, is het mogelijk dat als ik (defensie- burger) lid word van MTC mijn vrouw ook lid mag worden?

sportieve groet Robin uipkes

Robin Uipkes
6 jaar geleden

Beste heer Uipkes,

Hartelijk dank voor uw reactie, ik zal deze doorzetten naar onze secretaris. U krijgt dan zo snel mogelijk een antwoord.

Met vriendelijke groet.

Smithb191
7 jaar geleden

Definitely, what a fantastic website and informative posts, I definitely will bookmark your blog.All the Best! cbeceeaabbgcadea

Cees Brobbel
7 jaar geleden

Gents, van harte gefeliciteerd met dit geweldige resultaat!. Voor Gijs, heb je toevallig nog wat foto's van de kampioenen.

Kampioen najaarscompetitie 2017'

Hierbij wil ik het Heren tennisteam van de Zondag -najaarscompetitie feliciteren met het behaalde kampioenschap in de 4e klasse. Een voortreffelijke en prima prestatie "Gozers".

Smithc304
7 jaar geleden

I discovered your blog web site website on the search engines and check several of your early posts. Always sustain up the very excellent operate. I lately additional increase Rss to my MSN News Reader. Looking for toward reading much far more on your part later on! fckccedeceecbadd

Jeugd Stichting Parlan

Hierbij wil ik via deze weg de Marine Tennis Club bedanken voor het beschikbaar stellen van de tennisbanen voor de jeugd Stichting Parlan. De kinderen hebben op de tennis middag kennis mogen maken met de elementaire beginselen van de tennissport als zijnde bal-slagvaardigheid met mini tennis als methodiek. Het was leuk om het enthousiasme en de inzet te zien van de kinderen bij de oefeningen. Wij maakten hierbij gebruik van de materialen die beschikbaar gesteld werden door Sport Service Den Helder.

Tevens wil ik ook de teamleden bedanken voor de bereidwilligheid om mij te assisteren op deze tennismiddag, en uiteraard ook Michel Hulsman voor de bezetting van de bar.

Met sportieve groet,

Rectificatie:
Sorry toernooideelnemers, ik zat in een verkeerde jaarschema’s / inschrijving te kijken,
excuses daarvoor.

Des al niet te min, veel succes in de komende tennistoernooien voor de leden die de Marine Tennis Club vertegenwoordigen in diverse tennisonderdelen.

7 jaar geleden

Jammer dat de deelnemers die aan diverse tennistoernooien mee doen, nog steeds onder de öude" clubnaam van de LTC MOOC ingeschreven staan.
Wij zijn toch gewoon na de fusie met Animo de M.T.C., ofwel de Marine Tennis Club.
Des al niet te min, wens ik jullie veel succes toe in de open toernooien, en wees vooral trots op onze nieuwe verenigingsnaam van onze fusieclub.... M.T.C.

Gijsbert furrer

Cees Brobbel
7 jaar geleden

Rob, hopende op een spoedig herstel, tot ziens op de baan.

Robert Bailly
7 jaar geleden

Langs deze weg wil ik het bestuur bedanken voor de leuke attentie die ik heb mogen ontvangen uit handen van Vivian vanwege mijn ziek zijn.
Ik hoop zo snel mogelijk weer te gaan tennissen.