Bestuur Marine Tennis Club

Op deze pagina vindt u de bestuursleden van de MTC.

Voorzitter

Welkom op de website van de Marine Tennis Club (MTC). De MTC is een personeelsvereniging van de Koninklijke Marine die openstaat voor al het defensiepersoneel. Iedereen die werkt, of heeft gewerkt, bij defensie zowel militairen als burgers zijn van harte welkom bij onze gezellige club. Ook staat de vereniging open voor familieleden van defensiemedewerkers en in beperkte mate voor leden van buiten. Al met al een divers gezelschap op een prachtig tennispark waar veel plezier wordt beleeft tijdens het tennissen en het uiteraard ook buiten de baan super gezellig is. Het is voor mij dan ook een genoegen voorzitter te mogen zijn van de MTC. Samen met het bestuur en veel vrijwilligers doen wij er alles aan om de club vitaal en levendig te houden. Alle informatie die u nodig heeft als actief lid of als potentieel lid vindt u op deze website. Als u toch nog vragen heeft schroom dan niet om mij of een van de bestuursleden te benaderen, wij zijn er voor u. Veel tennisplezier en hopelijk tot snel op het park.

Vriendelijke groet,

Rob Kramer

Vice-voorzitter

Na jaren samen met Michel gewaakt te hebben over de penningen van onze MTC, heb ik vorig jaar de rol van vice-voorzitter gekregen. In deze rol sta je eigenlijk alle bestuursleden bij met raad en daad. Vooral bij wijziging statuten, reglementen en regelingen probeer ik mijn steentje bij te dragen. Zelf ben ik niet zo'n tennisser, maar ik doe wel steevast mee met het twee-sinten-, sneeuwklokjes-, openings- en sluitingstoernooi.

Tot snel op de baan of in ons gezellige clubhuis....

Dé Jansen

Commissaris Materieel

Als commissaris materieel ben ik verantwoordelijk voor de algehele staat van ons tennispark. Onze vrijwilliger Theo Hartjes zorgt ervoor dat de banen er piekfijn bijliggen. Dankzij deze harde werker heb ik een eenvoudige bestuursfunctie. Mocht u voor wat betreft het tennispark iets te melden hebben, dan kunt u Theo en/of mij aanspreken en gaan wij op zoek naar een passende oplossing. We mogen verder trots zijn op ons mooie tennispark, aan ons de schone taak om dit zo te houden. Tot ziens!

Groet,

Ralf van Aert

Secretaris

Als secretaris van de Marine Tennis Club draag ik met name zorg voor de administratieve afhandeling rondom vergaderingen, de in- en uitgaande post (tegenwoordig meestal digitaal) en de mutaties in het ledenbestand. Zo zullen nieuwe leden die zich aanmelden via de website of via andere leden allereerst met mij in contact komen.

Heeft u vragen of opmerkingen en zoekt u contact met het bestuur, dan kunt u een mail sturen naar marinetennisclub.secretariaat@gmail.com

U ontvangt dan zo snel mogelijk antwoord.

Josien Peijsel

Penningmeester

De penningmeester is o.a. belast met het beheer van de verenigingsgelden, daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de uitvoering van het financiële beleid van de Marine Tennis Club.  De functie van CL/competitieleider heb ik na de voorjaarscompetitie overgedragen aan Henny van Rooyen

Michel Hulsman

Commissaris Wedstrijden

Ik zorg voor de interne toernooien van de marine tennis club. We draaien indoor- en outdoortoernooien die sinds de samenvoeging van Animo en MOOC tot MTC goed bezet zijn. We zijn te klein voor aparte speelsterktepoules maar we proberen de indelingen altijd zo te maken dat het voor iedereen leuk spelen is. Verder is gezelligheid een heel belangrijk element van al onze toernooien. Alle reden dus om lid te worden of, als je al lid bent, eraan mee te doen. Na de voorjaarscompetitie 2023 heb ik de functie van CL/competitieleider overgenomen van Michel Hulsman,  de CL is de door de KNLTB gecertificeerde persoon binnen de vereniging die de competitiedeelname en -organisatie leidt, Hij fungeert als aanspreekpunt voor de aanvoerders van de teams en voor de KNLTB.

Henny van Rooijen

Commissaris Recreatie

Als er iets georganiseerd wordt bij MTC, wordt het tennissen vaak gecombineerd met een hapje en een drankje. Daarvoor zorgt de recreatiecommissie. Dus schrijf u in voor één van de leuke toernooitjes. Altijd heel gezellig! Naast het mede organiseren van toernooitjes, doe ik ook de inkopen voor de toko. Dus als u vragen of opmerkingen heeft over de toko, dan kunt u mij altijd mailen.

Tot op of naast de tennisbaan,
Marieke Jansen-Pijnenburg

Recreatiecommissie

Gerda van Walsem

Colette Kramer

Marieke Jansen

Marijke Bisselink

Ingrid van Beek

Namens het gehele bestuur wensen wij u heel veel tennisplezier bij de Marine Tennis Club. Graag tot ziens op ons gezellig en mooi tennispark aan de Hoofdgracht.