MTC Reglement

1-MTC is een personeelsvereniging van de Koninklijke Marine. De Marine Tennis Club - MTC kent de volgende leden-classificaties:

a. actief dienend en post-actief personeel van Defensie (senior lid of donateur)

b. echtgeno(o)t(e) (s/n) of geregistreerde partners van de hiervoor onder a. genoemde categorie (senior lid of donateur)

c. kinderen van de hiervoor onder a. en/of b. genoemde categorieën (senior lid of junior lid)

d. personen, niet vallende onder de hiervoor onder a. tot en met c. genoemde categorieën, indien het bestuur daartoe termen aanwezig acht (senior lid, junior lid of donateur)

2-Personen die niet werkzaam zijn bij defensie kunnen een verzoek tot lidmaatschap indienen bij het bestuur. Vanwege de personeelsvereniging status is er een maximum van 25 % leden die geen relatie met defensie hebben.

3-Opzegging van het lidmaatschap dient vóór 1 januari schriftelijk bij de secretaris van MTC te geschieden. Indien men later opzegt is de volledige contributie voor het dan lopende kalenderjaar verschuldigd.

4-Seniorleden en donateurs kunnen worden aangewezen voor clubtaken (bijv. tokodienst).