Update 2024!!  zet 'm alvast in je agenda op vrijdag 7 juni 2024!!

LADIESDAY 2024

Op vrijdag 7 juni 2024, organiseren wij weer onze jaarlijkse ladiesday  dus dames, doe mee!! en schrijf je in voor deze altijd weer gezellige dag!!

Er zijn geen inschrijfkosten!

Verwacht Programma

Vanaf 9.30 uur staat de koffie klaar. Om 10.00 uur gaan we tennissen. Je kunt je alleen inschrijven of met een partner, die geen lid hoeft te zijn. Wij husselen de inschrijvingen door elkaar en hopen zo op verrassende partijen. (30 of 45 minuten, afhankelijk van het aantal inschrijvingen).

We verzorgen een lunch. Daarna spelen we nog wat wedstrijdjes tot ongeveer 14.30. De dag wordt afgesloten met de traditionele aardbeien met slagroom

Graag vóór dinsdagavond 4 juni 20.00 opgeven via mc.jansen.pijnenburg@gmail.com  Graag bij opgave vermelden of je alleen of met z'n tweeën meedoet.

Graag tot dan op vrijdag 7 juni 2024

Groeten van de recreatiecommissie Marine Tennis Club

meldt je aan voor deze gezellige dag via onderstaande link.

Een terugblik; LADIESDAY 2016

Wat hebben we genoten!.....

Op die dag hebben we een zeer geslaagde ladiesday gehad. Het weer was ideaal, lekker zonnetje, weinig wind. De inschrijvingen leken eerst een beetje tegen te vallen, maar uiteindelijk hebben we met ongeveer 20 dames getennist. Sommigen konden 's middags pas komen, anderen moesten helaas wat eerder weg.

Na de koffie hebben we 3 rondes van 45 minuten getennist. Er was steeds een groepje dat pauze had. Zij gingen onder leiding van Didit aan de slag met het maken van loempia's.

Tussen de middag hadden we een eenvoudige lunch en na de lunch hebben we nog 2 rondes getennist.

Ter afsluiting hebben we gezamenlijk de zelfgemaakte loempia's en de door Didit gemaakte soto ayam gegeten. Met als dessert de traditioneel aardbeien met slagroom.

Het was een heel gezellige en sportieve dag. Didit nogmaals bedankt voor de voorbereidingen en de begeleiding van de workshop loempia's maken.

We hopen dit jaar op een nog grotere deelname aan de ladiesday, dus dames van MTC, houdt de site en de evenementenkalender in de gaten!!!

De recreatiecommissie.