Nieuws en ontspanning

Internationaal Tennisnieuws

Bent u geïnteresseerd hoe de grote jongens en meiden het doen door het seizoen heen. Volg ze hier allemaal, het programma, nieuws en meer grandslam weetjes.

Regionaal Tennisnieuws

Bent u benieuwd naar informatie van tennisverenigingen in de regio. Of wilt u weten wat er in tennisland in de regio zich allemaal afspeelt. Bekijk dan de volledig vernieuwde pagina om dit alles nog eens te beleven of nog eens rustig na te lezen. lees meer.....>>

Tennis funnies

Check hier meer bloopers in de tennissport en kijk ook  eens hoe andere het doen in de sportwereld. Soms geweldig,  soms........hoe krijg je het voor elkaar!!

Hét (online) tennis-magazine!!

Tips en trucs

Blessurepreventie bij tennis

Test uw tenniskennis

Bekijk hier leuke video's met handige tips die u wellicht kunt gebruiken om te trainen of toe te passen in uw wedstrijden.

Hier kunt u op een leuke en ontspannen manier uw tenniskennis testen. Speel de quiz, beantwoord de vragen en bekijk meteen het resultaat.