Lidmaatschap MTC

Hier kunt u zich opgeven voor het lidmaatschap van de Marine Tennis Club (M.T.C.). Gebruik hiervoor het online inschrijfformulier zoals hieronder op de pagina aangegeven. Neemt u voordat u het inschrijfformulier opstuurt s.v.p. ook goede nota van onze huishoudelijke regels die u onder de verwijzing MTC regelement aantreft.

Hoe de Marine Tennis Club omgaat m.b.t. de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u lezen in onze Privacyverklaring

Indien u besluit om uzelf in te schrijven als lid van onze vereniging en u bent reeds in het bezit van een zogenaamd KNLTB-nummer ook wel Bonds-nummer genaamd vermeld dit dan in het daarvoor bestemde veld.

Eventueel overige informatie m.b.t. de aanmelding kunt u kwijt in het veld "bericht".

Voor vragen kunt u terecht bij het secretariaat,

Josien Peijsel

Inschrijfformulier: